151. Ismét a Niagaránál

 2012.06.20. 06:07

DSCN4215.JPGAhogy megérkeztünk a nagy sziklás-hegységbeli kirándulásunkról, átpakoltam a bőröndöm, és másnap reggel utaztam is Kanadába. Pihenésre nem sok idő maradt, de eléggé fel voltam pörögve ahhoz – nem csak a rengeteg kávétól, amit mostanában ittam -, hogy ez ne zavarjon igazán.

Utazásunk oka – kivételesen - az volt, amiről annyit nem írtunk eddig, hogy dolgoztunk is évközben. St. Catharines-ban került megrendezésre a 44. Szilícium Szimpózium, amire Haley, akivel együtt dolgozom, poszterrel, én pedig előadással készültem. A csoportunkat csak mi képviseltük Professzor West-en kívül, mivel Kerim még nem tért vissza Németországból (a vízumára vár még mindig), Myounghee pedig nem szilíciumorganikus molekulákat gyárt, így nem jött. A konferencia nem volt túl nagy, de talán pont ezért sokakkal megismerkedtünk, és nagyon jól éreztük magunkat.

DSCN4222.JPG

Miután mindketten, sőt professzorunkkal együtt mindhárman sikeres szereplést tudhattunk a hátunk mögött, megérdemelt ajándékként elvitt minket a Niagarához. Gyönyörű időben érkeztünk, és életemben először láttam egyszerre a szivárvány mindkét lábát. A képek sajnos nem lettek túl jók, de az élmény páratlan volt. Kicsit sétálgattunk a vízesés mellett, majd miután feltámadt  a szél, és elég vizesek lettünk, visszaindultunk az egyetemre. Haley-vel még megünnepeltük magunkat egy oreos McFlurry-vel (minden alkalmat kihasználok, amikor még élvezhetem ezt a finomságot), majd végre kicsit kialudtam magam. Utazásunk Buffaloba kicsit elhúzódott, kétszer cseréltek gépet, és azt is javítani kellett, de legalább élvezhettük kicsit professzorunk és Petey (aki már rendelkezik a millió mérföld kártyával a United-nél) vendégeként a United Klub kényelmét- és wifi-jét. Visszafelé az eredeti terv szerint is több, mint 5 órát töltöttünk a klubban. Meg kellett állapítanom, hogy amíg neten van az ember, az idő tényleg repül. És persze, amikor kijöttünk, az a 20 perc várakozás is soknak tűnt a kapunál, leginkább a zaj miatt. Azt hiszem, gyakori utazóként tényleg kellenek ezek a helyek, nem csak luxus vagy felvágás miatt. 

DSC02992.JPG

Címkék: konferencia kanada niagara robert west wisconsin blog

A bejegyzés trackback címe:

https://wisconsin.blog.hu/api/trackback/id/tr434599579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása